فرمت: word اینترنت دوست با رشد متزاید خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای پرقدرت باب اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه حرف رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رویش فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال جوراجور تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودی ...