خرید پستی

خرید اینترنتی، خرید ارزان ،خرید نقدی،خرید آنلاین،خرید پستی

خرید پستی

خرید اینترنتی، خرید ارزان ،خرید نقدی،خرید آنلاین،خرید پستی

دانلود مقاله پایش مشتری


پایش مشتری1- آغاز :صرف نظر از اینکه کدام یک از آیین های اندازه گیری رضایت مشتری را برگزینیم ، چندین گام مشترک را در استفاده از روش های گوناگون باید طی کنیم. برای پیمانه گیری رضایت مشتری، مسلماً آغاز باید از نظر مشتری چه چیزهایی اهمیت دارد از بین این چیزهای مهم، کدام یک مهمترین ها هستند. (چرا که برای استعمال بهینه از پرسشنامه باید تعداد محدودی سؤال طراحی کرده افزایش بی رویه سؤالات ، صحت جوابها را زیر سؤال می برودت چرا که مشتری از جواب دادن خسته می شود). پس این مهمترین ها در معرض آزمایش قرار می گیرن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.