![](http://igi.sellfile.ir/prod-images/528387.jpg)
اثر تعدیل کننده تغییرات فروش دوران های پیش بر رفتار نامتقارن هزینه ها 146 صفحه چکیده: تحقیقات اخیر درباره رفتار هزینه بیان می کنند که اگر اندازه افزایش هزینه ها در زمان افزایش فعالیت ها، بیشتراز اندازه کاهش آنها در زمان کاهش فعالیت ها به همان میزان باشد، هزینه ها، چسبنده نامیده می شوند . در این پژوهش به بررسی ایز تعدیل کننده تغییرات فروش دوران قبل بر رفتار نامتقارن هزینه ها با توجه به انتظارات خوش بینانه مدیریت نسب به فروش آتی و انگیزه مدیریت سود می پردازیم. باب این تحقیق تعداد 193 کارتل پ ...