
انواع بازاریابی سنتی: تمرکز اصلی بر فروش محصولات تولید شده آلبوم ای از فعالیتهای بازرگانی که جریان کالا را از تولید تا مصرف حاوی می شود. مدرن: برآوردن نیاز مشتری و برنامه ریزی حرف اساس آن. صنعت جهانگردی مشتری گراست (customer oriented) باب تعریف سنتی، بیشتر به سمت سود توجه می شود ولی در تعریف مدرن هم سود و هم مشتری مورد توجه قرار می گیرند. موارد حائز اهمیت در بازاریابی مدرن: 1- شناخت مشتری2- نیاز مشتری3-روش برآوردن نیاز مشتری نیاز: بند است از میل به سمت داشتن چیزی که نبود آن باعث ناراحتی و عذاب می ...