
چکیده: هدف از این مقاله به ارائه بینشی بر اقدامات مناسبت احتیاج توسط ماموران اداره اعتماد به بهبود رضایت مشتری در طول زمان از شرایط دشوار اقتصادی و نظارتی است. باب مجموع 69 افسران استوار بانک واقع در ایاالت متحده آمریکا با استفاده از یک پرسشنامه پست الکترونیکی بررسی شد. ازدیاد برابری مقررات و مشکالت صنعت مالی در بین سالهای 8002 و 8006 تنها یک تاثیر منفی جزئی بر روی رضایت مشتری داشته است. موفقیت باب حفظ سطوح رضایتمندی از مشتری تمرکزیافته بر اقدامات اصالحی که شامل بیشتر جلسات مشتری، بهبود الکترونیکی/ چاپ ارت ...