خرید پستی

خرید اینترنتی، خرید ارزان ،خرید نقدی،خرید آنلاین،خرید پستی

خرید پستی

خرید اینترنتی، خرید ارزان ،خرید نقدی،خرید آنلاین،خرید پستی

دانلود مقاله بازاریابی الکترونیک


    تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک سازمان توسعه و همکاریهای اقتصادی (OECD) Zwass دولت انگلستان EDI: انتقال الکترونیکی داده ها مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک سرویس های ارتباطی: امنیت : مدیریت اطلاعات: شناسایی : پیش بینی ایجاد رضایت بازرگانی الکترونیک و الغا مرزها دلایل ایجاد تجارت الکترونیک 1.    باز شدن بازارهای جدید : 2.    افزایش کارایی: 3.    توسعه توانمندیهای موجود در تجارت سنتی: گزینش مدل تجاری لذا باید در جستجوی مدل یا مدلهایی بود که در ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.