
پایان نامه کارشناسی بزرگ رشته مدیریت حرف عنوان تاثیر ارتباطات برند و کیفیت خدمات در ایجاد وفاداری برند از طریق اعتماد برند به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف چکیده: در دنیای رقابتی امروز، مشتریان محور اصلی هر کسب و کاری بوده و وفاداری آنان به برند عامل اصلی در کسب مزیت رقابتی سازمان ها محسوب می شود. از این رو، باب قلب راهبردهای موفقیت آمیز ارتباطات بازاریابی، موضع یابی برندهای محصولات یا برند سازمان باب ذهن مشتریان به گونه ای صورت می گیرد که جزء کلیدی راهبرد تجاری شوند. ...